Известие

Collapse
No announcement yet.

цф1 максимални обороти ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • цф1 максимални обороти ?

    Колеги, какви са максималните ви обороти преди да удари прекъсвач ? Питането е за 2.0 тс мотори без чипове и валове.
    П.С. обращението ''ви'' офицялно се пише вече с малка буква !

  • #2
    Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
    Колеги, какви са максималните ви обороти преди да удари прекъсвач ? Питането е за 2.0 тс мотори без чипове и валове.
    П.С. обращението ''ви'' офицялно се пише вече с малка буква !
    Около 7200 об.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
      Около 7200 об.
      Мерсаж бро ! Питам щото се окопах на един старт и се притесних да не съм чипнат преди да е моя
      Начи да 7200-7500 се изкиха А имайки се че знам да я карам .... бех в потрес
      Last edited by _power_; d.m.y г., 00:10.

      Comment


      • #4
        Кажи честно, че след толкова години каране, чак сега си ударил прекъсвача за пръв път?!
        Алооу, това е Alfa Romeo бре, прекъсвач трябва да има поне веднъж на каране...
        Alfa Romeo 166 3.0 V6
        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
          Кажи честно, че след толкова години каране, чак сега си ударил прекъсвача за пръв път?!
          Алооу, това е Alfa Romeo бре, прекъсвач трябва да има поне веднъж на каране...
          Аз пък друго яче го виждам... в смисъл прекъсвача... е загуба на време ... иначе да чак сега за пръв път, винаги когато я тормозя гледам оборотомера

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
            Аз пък друго яче го виждам... в смисъл прекъсвача... е загуба на време ... иначе да чак сега за пръв път, винаги когато я тормозя гледам оборотомера
            Taка е, но поне на 1-ва доста лесно се удря, дори и да внимаваш. Бързо се развъртат.
            Alfa Romeo 166 3.0 V6
            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

            Comment


            • #7
              При мен на 146 ТИ цф1 между 7000-7500 се движи стрелката, доколкото помня накъде бях чел, че е на 7250 на цф1 и 7100 на цф 2-3.

              Comment


              • #8
                Откакто я имам колата, никога не съм удрял прекъсвача.
                При каквито и да било "пържения" рядко ми се е налагало да надхвърлям 5 - 6 К об.

                Съветът ми е да не вкарвате мотора в свръх обороти само за да видите, как работи защитата.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Така де и аз за тва бях в потрес..

                  Comment


                  • #10
                    Брех, много лежерно ги карате тез' алфи бре.
                    Разбирам, да карахте дизели, та да не удряте прекъсвач отвреме-навреме, ама с TS, който колкото повече обороти прави, толкова повече върви...
                    То кефа е именно като подминеш 5000 оборота.
                    Alfa Romeo 166 3.0 V6
                    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                      Брех, много лежерно ги карате тез' алфи бре.
                      Разбирам, да карахте дизели, та да не удряте прекъсвач отвреме-навреме, ама с TS, който колкото повече обороти прави, толкова повече върви...
                      То кефа е именно като подминеш 5000 оборота.
                      Ааа - Само някои "пенсионери" сме така

                      Знам един колега от форума (няма да го назова от етични съображения), който умува, как да препрограмира ECU - то тъй че прекъсвачът да удря на 12 К оборота, щото иначе не може да се движи.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        А, то и аз вече съм в графата "пенсионери" и карам лежерно, ама на GTV-то си му раздавах газ чат-пат.
                        Но то е нормално де, много различна кола е от 166-цата.
                        Кораба не предразполага към агресивно каране, въпреки че си понавървява.
                        Alfa Romeo 166 3.0 V6
                        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                        Comment


                        • #13
                          Са кажи, че не е по... приятната за каране
                          ГТВ ис дъ шит

                          Comment


                          • #14
                            GTV-то определено е по-готино за каране и адски ми липсва усещането зад волана.
                            В сравнение със 166-цата е като картинг.
                            Кораба обаче определено компенсира с двигателя в сравнение с ТwinSpark-a.
                            За по-нататък определено съм си заплюл да обединя положителните черти на двата автомобила - GTV с 3.0 или 3.2 V6.
                            Alfa Romeo 166 3.0 V6
                            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                            Comment


                            • #15
                              сори, че Ви се меся в темата ама нали знаете, че на ТС на тия обороти (визирам 7000, щото другото е паранормално) нищо друго не му се случва освен да му пишете некролога

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment

                              Working...
                              X